Nejlepší rozchod je rozchod s autem, tvrdí nová kampaň platformy Bolt

K čemu je městskému člověku vlastní automobil, když se může nechat odvézt taxíkem Bolt, kratší vzdálenosti překonat na koloběžce Bolt, a jídlo si nechat doručit až před dveře prostřednictvím aplikace Bolt Food? To je východisko nové kampaně platformy Bolt pod heslem „Můj nejlepší rozchod.“

Základem kampaně jsou zkušenosti šesti skutečných uživatelů aplikace Bolt, kteří na webu bestbreakups.com popisují důvody a přínosy „rozchodu" se svým posledním soukromým autem. O svoje vlastní příběhy, ať už proběhnuvší či jen v rovině záměru, se ovšem může podělit každý na českém instagramovém profilu Bolt, a vyhrát poukázky na jízdy se službou Bolt v hodnotě až 1 750 Kč.

Dalším prvkem kampaně je skladba „Best Part of Me“ estonské zpěvačky Anett. Balada ve stylu osmdesátých let vznikla přímo pro kampaň Bolt, a popisuje romanci s automobilem od zamilování se po rozchod a nakonec život bez auta.

Liisa Ennuste, hlavní kreativní stratég kampaně, se soustředila na sentimentální hodnotu, kterou lidé připisují svým vozům. „Naši plechoví miláčkové nás mohou stát hodně peněz a rozhodně neprospívají našim městům - vytvářejí zácpy, znečišťují ovzduší a ve městech zabírají přibližně polovinu veřejného prostoru. Pro mnoho lidí ale může být nepředstavitelné, zbavit se svého auta. Proto jsme kampaň založili na zkušenostech skutečných lidí a jejich autentických příbězích rozchodu s autem. Po kterém se ukázalo, že život nejenže jde dál, ale je lepší," vysvětluje Ennuste.

Pohodlný a spolehlivý odvoz autem prostřednictvím služby Bolt je v Česku k dispozici v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Olomouci, Liberci, Českých Budějovicích, Jablonci nad Nisou, Kladně, Hradci Králové, Karlových Varech a Mladé Boleslavi.